Friday, August 12, 2011

35#Ai no Kotoba ~ Cerita Ramadhan

Assalamualaikum,


hari ni dah 12 Ramadhan, bersamaan 12 Ogos
hampir dua minggu sudah kita berpuasa
rutin aku kat hostel cam biasa, cuma sekarang taklah pack macam dulu sebab Kelas PCA dah dibatalkan sepanjang bulan puasa
sekarang aku banyak buat latihan kertas2 soalan SPM Trial tahun lepas, sekali dengan negeri2 lain punya




2 Ogos lepas, Cikgu Naeimah dah bubarkan Majlis Penasihat Bulan Sabit Merah sekolah aku
Majlis Penasihat tu terdiri daripada budak2 Form 5 yang dipilih oleh cikgu
cikgu bubarkan sebab juniors kitorang dah tamat KemKo 2011
Majlis Penasihat BSM tu terdiri daripada (ayat skema):
- Pesa (ex-pengerusi 2010)
- Faiz Afiq (ex-naib pengerusi 2010)
- Juniey 
- Syawal
- Apih Bilal
- aku
- Rafiqa

cuma aku dan Rafiqa je perempuan, yang lain boys
takpe2, mujur diorang baik
dah cam adik beradik sendiri 


berbalik kepada KemKo
dan, PBSM berjaya dapat tempat pertama dan kedua dalam 5 acara :)
paling aku bangga, PC (Pertolongan Cemas) menang Johan mengalahkan pesaing terdekat kitorang, St. John 
yalah, PC tu kan bawah aku even aku just tolong sikit2 je
si Pesa je yang banyak hadle
dia lagi terror PC dari aku ler...
tak lupa juga untuk kawad kaki, tahniah even just dapat second place
paling bangga, untuk acara Persembahan
JOHAN!!!!
bukan sebarangan Johan, sebab bebudak ni punya acting memang faive stars aku kasi
memang syok sangat tengok diorang dok 'berperang' kat atas stage tu
tambah2 lagi yang 'tentera' masuk mengejut dari hall entrance, audiences pun tak sangka
haha





okey, the conclusion is aku dah mula terfikir yang aku akan tinggalkan Maher tak lama lagi
takleh terima hakikat pun ada
bak kata Juniey, 'kalau kita kat takuk lama, camne nak baiki diri. berhijrahlah ke arah yang lebih baik."
Iya Iya


tuelah cerita Ramadhan aku
agak sedih di sini
haha




春の花










No comments:

Post a Comment

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)

Broaden News