Tuesday, June 7, 2011

30#Ai no Kotoba ~ OSM Muslim ♥

Assalamualaikum :D


jam menunjukkan pukul 7.18 am di pagi 7 Jun 2011 yang hening ini (ececeh XD)
dan aku still dok copy gambar2 Sukbel
kali ni cilok dari Facebook Juniey lak
album kat FB pun ada dua
total = 327 pictaz
banyak seyh nak copy (-o-)
nak mintak masuk dalam pendrive?
pleaseee...
lambat nak tunggu bukak sekolah ni, baik aku copy sendiri
:D


okey2
aku dah malas nak membebel panjang
jom kita straight to post title blog aku nie


kali ni aku nak kongsi sal satu laman web nie
doodles dia pon comey2 je semua tue
jom pakat singgah





frankly speaking, masa memula aku bukak page yang penuh dengan doodles comey2 nie, aku fikir " oh.. ni overseas punya nie"
then, aku selongkar page ni habisan and bukak FB dia
dari Kuala Lumpur seyh
bangga aku jadi anak Malaysia

articles kat dalam page ni memang berguna
bolehlah korang selongkar mana yang patut
and, memandangkan articles dalam ni berguna
aku akan cilok sikit2 untuk blog post aku
kita share apa yang patut
the credit goes to Owh So Muslim

and, maybe aku akan masukkan article iluvislam.com gak
okey tak? 

kay, aku nak sambung sekondeng page nie
jumpa lagi
:D


p/s: aku baru perasan yang aku makin kerap update blog nie.. adoi... :0


春の花

No comments:

Post a Comment

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)

Broaden News