Wednesday, August 22, 2012

304#Ai no Kotoba ~ New Era


It's been a while since my last post. Rasa macam nak sepak diri sendiri di situ -__-. I've been to busy lately, with final is just within a month! What! A month? Really???? OMGosh! *pengsan* Hana tak ready lagi ni, blame Maths, the only subject yang buat diri ini malas nak study. Erghhh. Bilalah nak stop belajar Maths ni. I am not otak kira-kira macam physicians, that's why I take Biology subject, not Physics. *rolling eyes*

My beloved family at Su Na's house. Okay, abah je yang kaler lain -__-
Abah memang camtu. Erghhh -__-

Pejam celik pejam celik tutup mata bukak mata balik, dah nak habis Sem 1 for my foundation. Lambatnya cuti sem bulan 10 ni -__-. Before that, I have to face the papers for final dulu barulah boleh ber-holiday sakan. Takdelah sakan sangat sebenarnya, it's just good to be home. Siapa yang tak suka duduk dengan family kan? Lie to me :P

Many things happened last Ramadhan and also this Syawal. Rasanya macam makin sayang nak tinggalkan kolej lepas habis foundation. I got the best classmates ever! And also I got my own big brother too. It's not 'cik abang', it's like your own abang from your family. Sharing problems with classmates and also my beloved roomate, Intan. He he. I love her. Dah macam kakak sendiri dah even dia lahir lewat beberapa hari daripada Hana.
Mama dan Neesa X) <3

Talking about birthday, alhamdulillah I was official 18 last 1 Syawal. Birth date 19 Ogos, which means 1 Syawal tahun ni. Alhamdulillah, alhamdulillah, tak pernah sangka akan ada pengalaman macam ni. The date I turn to 18, not being underage anymore is 1 Syawal 1433 Hijrah. Terima kasih pada kawan-kawan yang wish Happy Birthday and Happy Eid Mubarak, tak kisah lah melalui FB, Twitter atau SMS. I really appreciate them! Massive thank you!

Lupa pulak nak ucapkan Selamat Hari Raya, minta maaf kalau ada apa-apa yang Hana silap :) Minta maaf juga sebab dah lama biarkan blog ni bersawang. Line broadband kat Kuala Nerang tersangatlah menduga kesabaran -__-. I just hoping that line akan bertambah laju bila balik kolej nanti. Err, hari Sabtu ni dah kena balik kolej X(. 

4 comments:

  1. huhu . rindu hana ! :)
    selamat hari raya hana .
    good luck for exam :)
    chaiyokkk !

    www.munviolettaxious.com

    ReplyDelete
  2. rasa-rasany bole lagi ni saya wish Happy Birthday kan ? :D tadaa! Hapy Birhtday to u and selamat hari raya. sya pun lama juga tinggalkan blog penuh webss..

    ReplyDelete
  3. kite pun taknak balik hostel :/

    ReplyDelete

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)

Broaden News