Saturday, February 5, 2011

21#Ai no Kotoba ~ tak sedar diri lagi ke ni?

assalamualaikum...


last entry for this week
mana taknya, lepas Zohor ni aku akan bertolak balik ke hostel tersayang pulak
maybe tak balik time cuti Maulud Rasul tu
Inche Ben si KPA Aspura kata nak wat aktiviti hari tu
yang aku tahu, nak wat tayangan video sikit2 and pertandingan mereka puisi
insya-Allah akan berjalan dengan lancar




dalam cuti 5 hari ni, aku terfikir sal benda yang menakutkan aku end of this year
guess what?
SPM?
that's right
cuma...


aku ni cam tak sedar diri lagi tahun ni SPM
mana taknya, aku stayed out late night tapi dok menghadap lappy lagi, FB lagi
just tahun ni berbeza sikit sebab aku dah tak menulis
dalam aku dok hadap lappy sambil download MV2 Kpop
aku ganti masa aku dok menaip tu dengan wat homework+study
tu pon sikit2 je


kena improved lagi bab2 Mod Maths + Add Maths + Physics
aku memang lemah bab2 kena mengira ni
kalau Bio + Chemi + English + Sejarah + PAI
jenis bab2 menghafal
memang aku minat


kawan2 aku semua pelik nape aku minat subjek menghafal ni
entah? 
dalam banyak2 tu, paling aku minat Bio + Sejarah


balik hostel ni, nak sambung study Add Maths dengan Syirah
alhamdulillah ada gak jenis otak kira2 dalam dorm aku
sejak tahun lepas lagi bertapa dengan Syirah, cuma tak masuk otak betul2 lagi


doakan aku dan kengkawan aku berjaya dalam SPM 2011, ya?
memang dok mengidam nak ke Jepun untuk latihan guru ni
:)



春の花

1 comment:

  1. salam... gud luck in SPM... tahniah dpt jadi novelis dalam usia muda... blogwalking sini... nice blog! sambil2 tu htr jemputan utk ke blog saya pula... ^_^

    ReplyDelete

Finished reading my entry? Why not you drop a comment or two? ;)

Broaden News